tisdag 15 september 2015

Komaveckan

Det finns så fina metrostationer i Stockholm <3

Äääähhh. Det beskriver rätt bra hur jag känner för tillfället. Tredje praktikveckan är igångsparkad och med den kom koman. De tidigare två veckorna har vi här på Strandgatan varit relativt YAHSS, även om trötta, men nu är det glåmiga ögon, svällda kroppar (pga att man inte orkar give a shit about vad man riktigt äter just nu) och trötta hjärnor som är på ruta ett. Highfive:ade mig själv och dansade lite idag när elevernas grupparbeten om träd höll tidsschemat. Det är inte ofta det händer ska jag säga er. Nästa helg är praktiken över, och även om jag kommer att sakna både stora och små människor på Övis vägrar jag sticka under stol med att det kommer att vara SÅ OTROLIGT HÅLL KÄFTEN-SKÖNT.

Nästa helg ska jag hem till mamsen och papsen och gosa samt kalasa. Hade världens bästa helg förra helgen och det är jätteroligt att bo med fina Jennie. Men fasen vad skönt det ska bli sen när jag kommer mig till Åbo, slänger mig på sängen och bara YEAH. Skapa mina rutiner. Bara vara jag. Leva lite eremitliv. 

:
Metro 04:47 // Arlanda express 05:20. 

Tänkte kanske missa flyget när jag drack kaffe i all sköns ro // Sambisen blev kandidat, HURRA!

Jari är redo att komma, är du? HEEEH

Idag har jag och sambisen samlat stenar. Fabulous life of teachers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!