lördag 8 augusti 2015

Home is where your heart is

Har spenderat hela dagen i jobb, men efteråt speedade jag iväg mot Fäboda och Merilä lägergård. En gång i året i augusti har vi en släktträff med släkten på pappas sida, så även i år. Återförenades med båda systrarna och Prinsen <3 älskar verkligen att vara runt familj och släkt. Har en hel del bilder, men eftersom inte alla vill vara med på bloggen blir det mest närmaste familjen. 

Pratade med chefen idag på jobbet, och han lovade börja ringa runt och se om nån vill ha mig när jag flyttar till Åbo. HOPPAS verkligen på att jag har rum på nåt LIDL i Åbo-trakten, orkar verkligen inte lära mig en massa nytt + mista alla mina lomapäivän med ett nytt jobb... Den som lever får se. Nu blir det filmkväll!

Den mest normala bilden på oss tre... 


SÄÄRLEK

Sara: papp du ser så ensam ut! Pappa: "Det är ensamt på toppen." :D

Lillbejbi vår <3

MEN ÅÅH PRINSEEN. världens bästa.

<3


Se nu på dessa två. Kungen och hans Prins. 

<3


1 kommentar:

Här finns rum för ett moi. Pling!