torsdag 13 augusti 2015

Det finns abborrar på Arken.


Dagens outfit: urtvättade byxor som jag hittade längst in i skåpet. Svingammal t-shirt, fanns att hittas på samma ställe. Equals flyttkläder. Känd mig ändå lite snygg, därav en selfish selfie. Var på väg på lunch med Piki innan jag skulle tillbaka mot Jakobstad!

Trodde det skulle ta mig 15 min att köra ut till Arken, tji fick jag. 25 minuter en väg. Det blev lite av en pikideitti-speedlunch. Tur att det var på ett så sjukt fint ställe att man ändå kunde slappna av lite!

Här kunde jag bo, faktiskt.

Café Arken! Mest kända för sina Arkenburgare, men jag blev så stressad att jag i misstag beställde nån typ av panerad abborre-måltidgrej istället haha.

Skådin toki pimu!

Kan meddela att detta var inte heller fy skam.

....Verkligen inte fy skam.

Lite kul att för en gångs skull luncha nån annanstans än inne i stan. Tror maten smakade extra bra för att den åts ute på terassen vid havet, ute på skärin. Kändes bra sen att köra iväg mot Jakobstad, även om det blev ganska bråttom med lite incidenter, heeh. 

Dags att sova. Morgonskift klockan sex, HURRA. not. Men först: SENASTE AVSNITT AV PRETTY LITTLE LIARS DÄR DE SKA BERÄTTA VEM "A" ÄR OCH JAG ÄR SÅ JÄKLA EXCITED AAAAH.

Men jo, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!