söndag 26 juli 2015

Vi är vid liv

Herrigyyyd vilken herrlian kväld igår! Så förbannat roligt har jag inte haft på länge. Vi kom hem kanske fem på morgonen och vaknade till liv cirkagurka två. Vet inte vilka vänliga handlingar jag har utfört och för vem, men jag har dessutom blivit spared från darra from hell idag. Hur chef som helst!

Här kommer första satsen med bilder från Jakobs dagar vol. lördag!

När Anna hade anlänt blev det lunch vid After Eight feat. la familia.

Vi hann se lite av Blåsljudet, med ledning av Per-Erik Timren. YAHSS

 Prinsen och Anna hade förtroliga samtal om livet samt huruvida man får stjäla varandras näsor.

Det som vi kom för, min gamla dansgrupp Energy Dancers. Så förbannat duktiga!

Vi sprang även på en hottiebejb! I present you, my USA-sister by heart, Emilia.

Jamen hej coolast i stan baa.

Sen sprang vi på lite Gammaldagstorg innan det var dags att plocka upp Etta och lite Friends and burgers.

Fotobomb del 2 kommer senare ikväll! Ska och kalasa mig till Forsby lite emellan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!