onsdag 22 juli 2015

Jakobs dagar



Knappast någon har missat att Jakobs dagar körde igång i söndags. Förutom en snabb cykeltur genom stan igår så har jag inte orkat engagera mig så hårt. Men ikväll var det dags!

Mitt sällskap för kvällen; mor, syster och prinsen (Sofias babyboy).

Vi for till Skolparken för att lyssna på the Ginger Sisters, som framförde trestämmig 1930/1940-tals musik och dansade lindy hop. Hade läst om dem på Vasabladet och sett fram emot det under veckan. Var i slutändan inte så imponerad. De var väldigt duktiga, men det var inte min kopp té. Säger som min mor "man får ju nippona".


Fick mest jaga prinsen då han inte hölls i vagnen. Världens finaste Eliah. Sorry but not sorry för skit främre kamera-kvalité.

Nu blir det jobb två kvällar framöver. Sen kommer bästa Anna hit för att uppleva Jakobs dagar på lördag! Va e nu betär än he.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!