onsdag 29 juli 2015

Ett rutinfritt liv

= något som jag inte eftersträvar. När familjen är hemma och typ alla är på semester får jag inget gjort. När de far på resa och jag är ensam hemma får jag inget gjort. Gradun bara "halåå jag är här, skriv mig!" å jag bara "vem är du?" 

Som ni kanske har räknat ut så flyter mina dagar ihop och jag sitter mest på min röv och stirrar i väggen. Nästa veckas torsdag ska jag skicka in teoridelen till min handledare för genomgång och för tillfället är den mest en kladdig röra. Jag behöver graduångest! Jag behöver en stressig vardag! Var är du?

Produktiva saker jag har gjort idag:
1. Vaknat
2. Läst bloggar
3. Bloggat
4. Kollat senaste avsnittet Pretty little Liars.
5. Tränat

Yay. Under en dag av rutin skulle jag ha klarat av allt detta före klockan 11 på förmiddagen.



Pappas husdjur försöker fly fältet konstant, han lyckades klippa av kabeln och låg i diket och sprattlade. Såååå jag har även suttit i regnet och reparerat kabel. Myggorna lajka.

För tillfället skriver jag gradu. 

Skoja, har besök av en prins. Då kan man ju inte börja hålla på med sånt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!