tisdag 24 maj 2016

Ett oväntat hedersuppdrag


På bilden ovan ligger jag och mommo med chokladansiktsmask och myser. Mommo hade ett inplanerat besök till kosmetologsalongen vid Optima, och jag fick en "akuttid". Har längtat efter en ansiktsbehandling så sjukt länge och flickorna vid Optima i Jakobstad är väldigt duktiga. Tack massor till Sara och Sara för vår lyxbehandling <3 Efteråt åt vi mammas blåbärspaj och busade med prinsen. 

Under behandlingen blev jag sjukt irriterad då min telefon började ringa. Stängde snabbt av och ringde upp efteråt istället. Det var en anställd vid studiekansliet i Vasa som ringde upp mig för att fråga ifall jag var villig att ställa upp och hålla "Studentens/magisterns tal" på dimissionen i Vasa nästa vecka! Blev så otroligt glad och överraskad. Det känns som ett väldigt värdigt sätt för mig att avsluta mina studier och jag är så glad över att ha fått uppgiften. 

Så nu gäller det att börja fila på orden. Bästa magistrar, våren 2016... Det är nära nu!

En av mina fellow magistrar, här under vårt tredje studieår <3 
Fasen vad vi har kämpat för den titeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!