torsdag 28 januari 2016

tRRRRaktoRRR!


Godkväll snyggisar. Har samtalat med en liten sjukling i Jakobstad som var väldigt mån om att tala om för mig att "om två veckor kommer Cindy hem". Annat som var viktigt var hans planer för kvällen (badabunken) och hans nyaste skillz, the r-sound (tRRRRaktoRRRR). Voi gulli miin. Om två veckor är vi reunited, jag och min prins.

Annars då? Tog mig till gymmet på morgonen för ett pass cardio, var på hugget med att åka ikväll igen för att träna styrka, men det fick jag skippa. Var till Mandarine och fixade till fransarna på dan (det hade lossnat en hel del sen förra veckan) och i samma veva färgade och plockade Sara mina ögonbryn. Välbehövligt!

Borde väl egentligen packa nu, imorgon bitti åker jag ner till Helsingfors och möter upp resten av styrelsen för att gå på Educa-mässa. För de som inte vet så är Educa en utbildningsmässa som ordnas av bl.a. OAJ (finska lärarfacket) och Utbildningsstyrelsen.

Kommer att sätta in några tidsinställda inlägg här senare ikväll som kommer upp under fredag och lördag, ifall jag inte annars hinner blogga. MATDAGS. hejtå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!