fredag 29 januari 2016

Tankar från ett morgontåg

Något som jag har lärt mig denna morgon är att det är fullkomligt omöjligt att blogga från min iPad. Den kommer inte överhuvudtaget överens med bloggverktyget, därav denna styltiga mobiluppdatering.

Sitter alltså i tåget på väg ner till Helsingfors för att möta upp resten av styrelsen. På bilden presenterar jag för er min stressigt ihopslängda frukost. Som tidsoptimist får man räkna med att göra väldigt mycket on the go, som t.ex. smink och frukost. Det blir så, när tiden aldrig riktigt räcker till. Likadant med de tidsinställda inläggen. De lär bli styltiga mobilinlägg, because skit padda.

Jag hatar när folk nyser rakt ut. Hälsningar till kärringen bakom mig som precis placerade en våt nysloska i mitt bakhuvud. Oh the joy med att samåka med främmande människor ibland.

En timme kvar! Stadi heere aj kam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!