fredag 23 oktober 2015

Dagens lista

Dagens humör: Glad, vaken och beredd för dagen (liiite bättre väder utomhus idag)
Dagens mående: Helt bra. Ibland tänker jag tillbaka på allt skit som hände igår och då klumpar det sig lite. Men annars mår jag bra!
Dagens borde: ALLT FÖR MYCKET. Hämta litteratur från biblioteket och ringa YTHS.
Dagens frisyr: Tar ej ställning innan jag har duschat efter gymmet.
Dagens planer: Måste. hinna. städa. Sen kommer min syster på kvällssidan, och före det ska jag kanske träffa Anna!
Dagens materiella vill ha: Springjackan och air maxen som jag inte ännu har beställt....
Dagens fundering: Hur fasen blir det ALLTID så att jag stiger upp såhär sent??????
Dagens beroende: Kafi
Dagens roligaste nyhet: Att presentationen igår var uppskattad och att min prins har sovit första gången hela natten i egen säng!
Dagens tråkigaste: Att jag har en öppen jobbansökan att fylla i. Inte tråkigt att jobba, men att fylla i ansökningarna är så sjuuukt tröööögt.
Dagens längtan: till klockan sex, då jag får börja träffa underbara människor <3
Dagens superlängtan: Nästa helg, då T kommer och 1½ vecka framåt då jag åker hem <3
Dagens saknad: Alla som inte är här förstås, men mest saknar jag min vänkvintett hemma i Pampas :(
Dagens låt: Cash Cash feat. Bebe Rexha - Take me home. Sån feel-good-helg-kick-off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!