lördag 24 oktober 2015

Dagens agenda

Vasen fick lite innehåll

Godmorgon! Sjukt fint väder utomhus - sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne! Klyschigt som fan, men det är lite med den attityden jag välkomnar denna lördag. 

Gårdagen kom och for, jag fattar inte vart jag lade min tid? Hann liksom träna och städa, och däremellan har jag ingen aning om vad som hände. Brände iväg till stan kl 17 för att träffa Anna som kom från tåget.Vi satt på mysiga Fontana café och diskuterade allt möjligt, och plötsligt var klockan lite före åtta och det var dags att hämta upp systro miin. Min syster var lagom trött och flippig efter fem timmar på tåg, så vi for raka vägen hem (via Lidl...) och kollade film. Ted 2 - nja. Skrattade väl ibland, men föll inte riktigt för ettan heller.

Idag blir det antagligen att spendera tid i stan, jag skulle vilja gå och se till strömmingmarknaden också. Sen på kvällen ska vi ut och äta och på bio! MYYYYSIIIIIGT :))))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!