torsdag 29 oktober 2015

Dagens 10 tankar




 .
  • Jag borde verkligen köpa en springjacka. Det är inte direkt t-shirtväder längre. Eller undertröjsväder. Sportar med 3 x undertröja.
  • Tänk om jag skulle läsa på tent i tid den här gången? Måste hämta ut böcker innan jag far till Jeppis. 
  • Jag borde skriva en bok. 
  • Hur ska jag kunna skriva en bok då jag knappt kan blogga?  
  • Ska nog samla flickvänspoäng och fylla kylskåpet med alla suomalaisia goodies som T gillar. Typ valio-kvarg och sulhaspiirakoita. #easytoplease
  • Tack gode gud för Gina Tricots Molly-jeans som ger en the Ass of a Godess. 
  • Hur fasen ska både jag och T rymmas i min 1.20-säng? Jag ryms ju knappt själv, känns det som? 
  • Alltså kärringen som nös rakt ut bredvid mig i biblioteket. Tänkte slappa henne i bakhuvudet. Vem GÖR så? 
  • Käften, klart du kan skriva en bok! Men man kan ju ta examen först. Vad händer om jag inte blir färdig i tid??? 
  • Fuckfuckfuck, har lurat T och sagt att jag redan har figured out en rutt för vår lenkki på söndan. Det innebär att jag måste på lenkki nu innan det blir mörkt och all the creeps come out. Har jag 3 rena undertröjor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!