onsdag 28 oktober 2015

In need of feel-good?

Bättre dag idag. Kan vara för att jag snörvla färdigt igår kväll. Taneli ringde mig på skype och jag bara WÄÄÄÄ DE INGEN FARA JAG E BARA LITE EMMMSAMMMMM å han bara dear lord, is everything okay? Sen skicka han ett klipp åt mig å ba "Ed Sheeran-Photograph" e helt vår låt å ja ba WÄÄÄÄ Sen så ringd han på kvällen innan han sko fara å sova å ba hur mår du nu å jag bara WÄÄÄÄÄ. SEN skärpt jag till mig lite. 

FSLF-Ämneslärare har lanserat sitt första event, och om två veckor blir det lasertag på Megazone. Är så sjukt pepp! Sen så är jag också glad över att det snart är helg och min svedu kommer, och efter det får jag fara hem <3

Jag kan ju inte vara enda som är i behov av lite feel-good, och därför tänker jag visa er lite videor som jag blir förskräckligt glad av:

Peter the elephant I

Peter the elephant II


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!