tisdag 3 november 2015

Recap, only for you

Det har varit ganska tyst här från och med slutet av förra veckan, vilket beror på att a) jag hade besök av en snygg man som fick all min uppmärksamhet och b) jag kände inte att jag hade något vettigt att komma med, och då tyckte jag att det var lika bra att vara tyst. Vill inte blogga för att jag känner att jag måste, för då blir inläggen ändå bara halvdana och framtvingade. Då är det bättre att ta en andningspaus, känner jag.

Hade som sagt T hos mig i helgen, vilket förstås innebar kärlek och mys. Det blir lite tight för oss att träffas under december månad före jul, så i november kommer jag faktiskt att åka två helger i rad till Stockholm. Vad gör man inte för kärleken! Nu är jag äntligen hemma i Jakobstad, och imorgon får jag träffa min lillprins som också har 2-års kalas i helgen! 

 På fredan testade vi glowgolf!

...och pizza på Dennis. Helt godkänt.

På lördag tände vi ljus för bl.a. min fina fammo. <3

På söndag besökte vi mäktiga Åbo slott! 

 Man får boka festsalar där! Jag fann det perfekta sitzutrymmet...

Det var helt intressant, men sjukt tråkigt också emellanåt. Sen är det ju så otroligt stort att det tar typ aldrig slut, vi genade lite och hoppade av vid souvenirshoppen...

På måndagen satt jag i skolan och läste, och blev lite glad och förvånad 
över att ha blivit omnämnd i Yles artikel!

 Denna dag har i stort sett spenderats i bilen.

Vek in via Gerby för lite mat och prat med finaste Janina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!