onsdag 11 maj 2016

Hatar. att. flytta.


Om cirka en timme ska jag vara på väg körande mot hamnen och Viking Grace med bilen full med grejer, och här ligger jag. Alltså det finns få saker som jag är så trött på som att flytta. Vågar inte ens räkna hur många gånger jag har åkt fram och tillbaka med mina grejer under de senaste 10 åren med familjen som flytthjälp. Är så urbota trött på att hela tiden flytta in och strax efter bryta upp igen. Ser ju förstås även framemot mycket med den här flytten, men mest vill jag nog sätta mig mitt på golvet och skrika lite.

Sen har jag ju en bil som har ett väldigt lessamt avgasrör och som inte mår så bra. Snälla gode Gud låt bilen hålla ihop fram och tillbaka till Stockholm iallafall. PLZ.

Ska fortsätta plocka här nu. Inget slut på denna leda för tillfället, kan jag säga. GAAAAH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!