söndag 17 april 2016

Over and out

Hej från en trött människa. Har haft en jättefin helg tillsammans med min familj(-1) och har spenderat kvällen på gymmet. Har gjort en detaljplanering av nästa vecka och de sista två och en halv veckorna kommer rätt långt att gå enligt minutplanering ifall allt ska gå ihop så här i slutskedet av mina studier. Det här innebär även att jag kan inte lova hur mycket eller lite jag kommer att blogga, men jag hör väl av mig då jag hinner och har något att berätta. För ja, min google calender ser ut som en regnbåge p.g.a. alla inplanerade planer.

Heja mig! I can do it. Men måste också därför prioritera rätt och därför kommer inte uppdateringen kanske vara av det bästa. Har egentligen fått undan det mesta och har två tenter och slutskedet av min avhandling kvar, så jag ser ljuset. 

Vi hörs då vi hörs. Imorgon ska ni iallafall få höra om vårt misslyckade besök i en restaurang här i Åbo.

Två random gymselfies, för att fylla upp inlägget. Thank you Lord att jag äntligen kan träna igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!