tisdag 12 april 2016

I'm back, keeping it up!

Dalai Lama knows his shit!

Huhhejjaa! Igår var det då första dagen tillbaka på gymmet efter tre veckors paus, och jag var nog lite orolig över i vilket skick jag skulle vara. Jag vet att musklerna inte förtvinar bort helt bara på några veckor, men trodde nog ändå att jag skulle tvingas sänka på endera reps eller vikt. 

Men nej! I en enda övning hamnade jag att sänka vikten i sista settet, och då var det ändå en muskelövning för en liten fokuserad, muskelgrupp. Annars kunde jag köra i samma takt och med samma vikter som sista gången före flunssan tog mig. Kändes så bra! :)

Till sommaren så flyttar jag tillbaka till Vasa (<3) och jag kommer att hyra ett kort till WSC i två månader. Ska bli så roligt att komma tillbaka till det gym "där allt började" :) GoGo Express i all ära, men ska nog bli skönt att slippa trängas oberoende av tidpunkt på dagen som man tränar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!