tisdag 5 april 2016

Ge mig 36-timmars dygn


Jag ska säga er, att nu är jag mest en blandning av dessa två känslor. En ultimate remix av "oh well allt fixar sig" och "shitshitshit hur ska jag hinna med allt hjeeeeeelp". Kursen jag i håller i på jobbet har sju undervisningstillfällen kvar, så det blir nog bra. När den tar slut har jag ännu cirka en vecka på mig innan allt ska vara färdigt senast 10 maj. Let me put it down for you:


Som sagt, shitting my pants på samma gång som man inte kan annat än skratta. Visste att min arbetsbörda skulle vara rätt stor nu under sista året, men att största delen ingår i period 4 var inte så smart. Ifall jag vill gå på dimissionen måste alla poäng vara inne förrän mitten av maj... Låt mig återkomma om två veckor så ska vi se hur långt jag har kommit! Nu om nånsin behöver jag dedär 36-timmars dygnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!