tisdag 1 mars 2016

Sen vi sist sågs

...hej på er. Har spenderat helgen i Stockholm och har haft alla mina ögon på omgivningen och min pojkvän. Har än en gång haft en underbar helg och jag känner att Stockholm is growing on me mer och mer för varje besök. Men tänkte lite berätta åt er vad som har hänt sen sist. 

Sen sist så har jag....








...tränat med T på Power Club. Gymmet var helt mysigt (och tomt <3), men omklädningsrummen var nog helt på minus. En dörr, ett duschdraperi och en bänk... Men det är ju inte i omklädningsrummet man tränar, som tur är. 

Vi gick även till Fjärilshuset Haga Ocean för att se på massa fjärilar och hajar. Totally not worth sitt pris (16€ per person) när man såg typ 12 fjärilar varav 3/4 var likadana. Nja, går inte dit igen, hade förväntat mig mycket mer. En typisk "tourist-trap", märkte man. Sen har vi gått på många, mysiga promenader runt fina Kungsholmen!




...ätit lyxfrukost med färska bär och indiskt vid vår favoritrestaurang! Sen slank det ner sushi några gånger också, vilket aldrig är fel.



...varje dag fått se på världens bästa karl och en blå himmel. De två sista bilderna är tagna i Mariefred, en otroligt söt by ungefär en timme från Stockholm C. Var där på arbetsintervju, och det kändes som att det gick väldigt bra. Dock varken kan eller vågar jag ta ut något i förskott, men kommer gå omkring som ett nervvrak fram tills de meddelar vem som får jobbet. Andas in, andas ut.

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig!! Det var dit jag också hade mina blickar riktade.. :D Hoppas att vi kan fira din anställning först nu!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo de jävligt spännande nu ska jag säg dig!! Får knappt sovd o.O

      Radera

Här finns rum för ett moi. Pling!