torsdag 25 februari 2016

Tankar från en båt 1.0

Hej babes. Nu är jag än en gång ute på havet, på väg hem till min snygging. Det är en månad sen vi sågs sist - det är nästan så att det är lite pirrigt! Vi har inte planerat in något speciellt inför helgen förutom träningen, men det är skönt också att bara få vara och ta dan som den kommer. och kramas, massor.

Jag har något som jag inte har berättat än, och det är att jag ska på en arbetsintervju under tiden jag är i Stockholm. Hoppas verkligen massor på den här intervjun och att den går vägen. Är fullt och fast inställd på att den går bra. Ni kan ju ändå hålla tummarna för mig, eller hur? Puss tack. 

Annars då? Amorella är ungefär lika svettig som vanligt. Båten är överlastad av barn som man går över och in i. Har mest varit i hytten, då jag är rädd att mitt huvud ska explodera annars. Och då gillar jag ändå barn. Annars är det bra, men vågigt!

Ska retirera till min hytt och fortsätta analysera boken som jag läser för min biämnesavhandling (because 1000 children). Roligare än så lär det inte bli innan vi kommer i land. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!