måndag 8 februari 2016

New hair, new me (och lite snor)


Om jag inte hade huvudet fullt av snor skulle jag påstå att jag känner mig som en ny kvinna. Det är få saker som känns så bra som att få sätta sig i en frisörstol hos nån som man kan lita på att kan sin sak. Man behöver liksom inte oroa sig. Inte heller denna gång blev jag besviken.

Kan ni fatta att hon faktiskt bara har fixat utväxten? Ser ut som ett helt nytt hår ju! 
Tack till bästa Mathilda som alltid levererar.

Däremot var jag väl fräschheten personifierad med mitt hostande och snörvlande. Hinner verkligen inte vara sjuk nu, pappas 50-årsfest är på lördag och före det ska jag hinna med 1000 saker och en del skoluppgifter. ÄÄH. Som jag sa åt Lina förr idag - är jag sjuk är jag hellre ORDENTLIGT sjuk, sådär så att det är lika bra att ge upp allt och lägga sig raklång i en säng i tre dagar. Inte såhär "semi-sjuk", där man fungerar i de uppgifter där man måste, men inte kan göra roliga saker som att träna eller gå på fastlaskiainen. Det är verkligen surt som fan.

Ska ta tag i lite skoluppgifter innan Sara slutar, sen ska vi gå på festattiralj-jakt. Bara ti dra upp snoro å fortsäti, bokstavligen.

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint det blev , var klipper du dig altså och pratar hon svenska? är de i Åbo altså? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack <3 Jag låter Mathilda sköta om mitt hår, hon finns vid Mandarine i Hansahuset. och JA hon pratar svenska och är megaduktig! Är inte sådär förbaskat megadyr heller :)

      Radera

Här finns rum för ett moi. Pling!