onsdag 17 februari 2016

Mitt i veckan-lista

Hej på dig! (känner mig glättig idag, därav den peppiga hälsningen) (vad sjutton är glättig för nåt fult ord egentligen) Idag hinner jag egentligen bara hem och svänga och slänga in lite mat före jag ska vidare. Har vikarierat hela dan på ett högstadium (det ska ni få höra om imorgon), och kvällen vigs till planeringsmöte och ost-och vinkväll med ämneslärarna! HUII

Hur har din vecka börjat?
Nå sorry nu, men skit. Men det har blivit bättre för varje dag, så hoppas på att helgen kommer att vara helt på topp!

Vad har du gjort idag?
Nå de sa ja no redan mennnnnn

Vad ska du göra resten av veckan?
Skolarbeten till stor del, och på fredag parkerar jag rewen i bilen igen och kör (igen) upp till Pampas. Sen har jag också 3 träningspass på inkommande.

Vad peppar dig lite extra denhär veckan?
Jag väntar något otroligt på helgen. Sen är det roligt att få vikariera i nya skolor och få nya kontakter!

Ska du göra något roligt i helgen?
Jo, det vankas 18-årsfest med både släkt och vänner! Lissbejbi vår i familjen blir myndig. HJÄLP HJÄLP HJÄLP

Vad lyssnar du på denna vecka?
För tillfället har jag snöat in mig på denna, denna och denna.

Säg något roligt!
När en liten sjundeklassare vänder sig över pulpeten och suckar "siis oon niin KÄÄNNIISSÄÄÄ" (jag är så fuuull). Det var ganska kul.

Har du några mitt-i-veckan-tips?
Alltså jag är riktigt efter, men SAARA har jäkligt roliga vloggar!

At the moment?

Looking really teachery and shit. Ska äta knackorv så jag orkar äta ost sen. och dricka vin.

My logic is flawless.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!