onsdag 27 januari 2016

Vi säger "ses snart", inte hejdå

Avskyr denna stund lika mycket, varje gång.

Här var det tomt, tänker ni för varje dag som ni klickar in er en sväng och samma inlägg stirrar tillbaka. Men vet ni, jag har haft friiiarn (läs: pojkvän) häär! Och då vill det bli väldigt skralt med bloggande. Mitt fokus har varit väldigt fokuserat på en snygg karl sen torsdags. Sen har det varit en del annat också.

Det är lika jobbigt att skicka iväg T varje gång han kommer hit, och lika jobbigt varje gång man tvingas lämna själv. Det värsta är att T är väldigt känslosam och ledsen, medan jag blir helt som en avtrubbad, cold bitch istället. Sen när jag är ensam kan jag vara väldigt ledsen, men just i den stunden som man skiljs åt är jag alltid så löjligt cool. Känns så förbaskat töntigt när den andra är ledsen. Som att man vore hjärtlös, fast det inte är så. Lika mycket saknar jag ju honom som han saknar mig.

Men vet ni, vi är ju på den bättre sidan nu. Mer än hälften av vårt år i olika länder har gått och småningom får jag börja fundera på en flytt till andra sidan potten. Det är så otroligt spännande och roligt på samma gång, och han (...vi!) har en så sjukt fin lägenhet på Kungsholmen. AAAH!

Imorgon får ni en liten recap om veckan som varit, och sen fortsätter vi därifrån. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!