torsdag 14 januari 2016

Tankar från de senaste dagarna

När man inte har andra bilder kan man hälsa stelt via en cam-bild. #retro

  • Det är skönt att vara frisk igen. Maten (ja, maten! Har börjat trappa upp nu) smakar plötsligt inte trä och avlopp längre.
  • Det är även skönt att vara tillbaka i Åbo. Kom hem igår och jag är mer än redo för min sista vårtermin. OKEJ LITE FREAKAR JA OUT
  • Jag har ännu inte ställt mig på vågen, utan tänker att jag trappar upp färdigt först. Då slipper jag se hur vattenvikten kommer tillbaka = gladare Ciddan.
  • Jag ser framemot att äntligen få gå lite kurser, och imorgon kör det igång! 
  • Jag ser även framemot att träffa alla babes! Två träffar jag på söndag.
  • En av dessa babes föreslog att vi ska gå på hotellfrukost, which I applaud.
  • Minna Frimodig i Voice of Finland är 36 och ser yngre ut än mig. Efter tre barn.
  • På bilden kan ni se att mitt mittfinger är skadat = skalade kallt av toppen på fingret med rakhyveln igår i misstag. På bilden kan ni även se att mitt hår börjar bli längre (YAHSS långhårig blondie here I come = teiniunelma come true)
  • Min modiga syster är här och gör sin 6-veckors praktik på ett finskt ställe. Det innebär att jag har en inneboende i min 30 kvadratare. Hittills enbart mysigt.
  • Nästa vecka kommer min boyfriend hit och jag ska pussa på honom så mycket!!!11!! 
hejtå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!