fredag 1 januari 2016

Man vet att festen var bra...


...när det dagen efter knappt finns några foton, och de foton som finns är lite... luddiga i kanten. Före tolvslaget samlades ett tiotal människor hos Jessica och Christian. Bästa snacksen, beerpongtournament, en massa kramkalas och knäppa människor. Skulle inte ha kunnat göra det bättre. På tolvslaget stod vi med armarna om varandra vid stranden och kollade på raketerna tillsammans med en stor del av Vasas befolkning. Smög mig lite undan och tittade på dem och tänkte hur lyckligt lottad jag är. Tänk att jag hittade alla dessa. 

Pilkku silmässä (because massa AJ LAV JUUUs och well, alkohol) drog vi oss sen vidare till O'malleys. Vid valomerkki blev det mäcken och sen stök jag och Maria omkring i jakt på en efterfest. Den fann vi ej, så då for vi hem till Jessi och Citts och städade upp kämppän istället sålänge husfolket sov. Fem på morgonen.

Ikväll är det lite långsammare tempo, men det går det också.

Här mår jag så jättebra. Mitt huvud är lite luddigt, men mest lyckligt.



Kan lova att kvalitén på folket är mycket högre än kvalitén på bilden. Alla bästa på ett ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!