torsdag 8 oktober 2015

Hej Viking!

Är äntligen ombord efter att ha stressat som en gris hemma för att hinna packa, städa och allt annat. Hann faktiskt till biblioteket och Sonera också! Trodde jag skulle kvävas på bussen in till stan, kommer hädanefter att försöka undvika bussar kring kl 14 i mån av möjlighet. Så fullt med skolelever och pensionärer att det stod härliga till...

Nu ska jag gå och äta nåt smått och via taxfreen innan jag tänker gå och lägga mig med senaste avsnittet Supernatural. Är faktiskt inte så brydd i att visa mig utanför hytten när jag ändå reser ensam. Orkar bättre imorgon då också!

Viking hade annars uppgraderat rummet åt mig, inte skit! Imorgon blir det äntligen Stockholm <3 Får se min pojkvän, men också Anna och Antonia som råkar befinna sig i stan på samma gång. Har nån att hänga med sålänge T är i skolan. KUWL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!