måndag 12 oktober 2015

Borta bra men hemma...

Frukostbuffé på båten ? Yes please.

...bäst. Eller egentligen är det ju bäst hos min pojkvän, men det är ju liksom inte mitt hem. "Home is where your heart is" JAJA men när hjärtat är på typ fem olika ställen då? Hursomhaver = skönt att vara tillbaka hemma i lägenheten efter 12 timmar på båten.


Det gick ändå relativt snabbt. Läste ut en bok och kollade oförskämt mycket How to get away with murder. Gjorde lite skolarbeten och pratade i telefon med en prins och två systrar. Hipps, så var det dags att stiga av! Måste verkligen skaffa en resväska dock, min väska var som att bära en lite minimänniska på ryggen... Med dessutom en till väska i ena handen och en 24:a Sandels i andra. Liivi e svårt tå he svårt!

Denna vecka kommer att vara så sjukt fullpackad att det är löjligt. Har plötsligt typ 3-4 olika skolarbeten, ämneslärarstuderandeträffen på onsdag och årsfest på fredag. Däremellan borde jag hinna träna, laga mat, sova och annat ganska viktigt. Men vad kuwl! Sen hörde jag en liten fågel viska att det kan hända att jag får finbesök ihelgen..?


Saknar denna lilla prins så att hjärtat går sönder. En månad! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!