lördag 12 september 2015

Älskade Stockholm

Hälsningar från ett semivarmt Stockholm. Har det så jäkla bra och vill inte komma hem än. Älskade, snygga pojkvän. Vackra Stockholm. Vi har det bra <3

Har hittills hunnit handla mat och kocka god mat tillsammans, springa lite på stan eller bara sitta hemma tillsammans. Imorse var vi och tränade tillsammans till Friskis och Svettis, och gud vad jag har saknat att ha någon med mig ibland som kollar teknik, hjälper och ger tips. Sen att det är min grymma pojkvän gör ju inte saken sämre! Som tur så är vi ju båda intresserade av att lära oss massa grejer, så idag har vi även spenderat många timmar på Nationalhistoriska museet och kollat DINOSAURIER! *jurassicpark_lover_girl_90* 

Ville bara lämna en hälsning. puss!

Dödstrött med kaffe på Arlanda // Kollar lite kläder åt prinsen vid Zara *hearteyesemoji* 

Kaffe och laxbagel i stan

matlagning på gång i Fredshäll.

DINONA!!11! ...och babe

Kristinesbergs största pizzor.... 

...nälki lähti ainakin. och en rolig svensk busschaffis bjöd mig på en cider på random, 
därför att finnarna är duktiga i Finnkampen. Okej?


Fan vad jag är kär <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!