torsdag 23 juli 2015

Tillskott i familjen!

I'm like the boy who cries wolf. Ni ba AMAGAD HON SKA BLI MAMMA Å DI E SÄRBO HUR SKA DE GÅ å ja ba NEJ. Int en tillskott av kött och blod. Mera av vajrar och metall.



På väg till gymmet råka vi sväng in via Intersport Mattsons. Jag har inte ägt en cykel sedan 2010, och den var en skitped som praktiskt taget slog sönder min röv på alla små guppor och därför bara lämna och sura utanför lägenheten. I hated it. Var inte så ledsen då den blev stulen. (Nån i Vasa cyklar kanske just nu omkring med en blåmärksprydd baksida).

Hittade tillbaka till kärleken till cyklandet under året som har gått. Jag har fått antyda att det kan vara bra att ha en cykel i Åbo (visst? I ÅBO PEDAR MAN) och vissa föräldrar antydde tillbaka att man kanske kan få en i födispresent.

Mor tyckt denhär va bra. "BRA KORGUTRYYM HEHHHH"

Vi måsta förstås ring dit chefen att ta en titt när vi hitta the one.

BEJBI MIIN.

Här är den då. En weird blandning av citycykel och hybrid. Funkar alltså fint både i stad och på landsväg. En 28", 8-växlars Helkama. Eller som jag vill kalla henne: MAIJU. Varför? För att det är ett sjukt trevligt, finskt namn tycker jag. Vi kommer att trivas fint tillsammans, hon och jag!

1 kommentar:

Här finns rum för ett moi. Pling!