torsdag 21 juli 2016

Vasa - Jakobstad på cykel


Sista morgonen i Mullehuset i Vasa. Kommer sakna så mycket med Vasa -studieliv och vänner främst, men hela stan överhuvudtaget har nog mig fångat i sitt hjärta. Men liivi gar viidari. 



Mobilbloggar detta inlägg, ifall ni undrar varför fonter och marginaler är skit. Orkar liksom inte tillräckligt för att bråka med det via mobil. Min dator och största delen av mina kläder har jag skickat med min bästis tillbaka till Jakobstad. Idag är det nämligen dags för mig att spara in en bussbiljett.

Idag ska jag cykla 100km. Hem till Jakobstad är det ca 95, men tänkte att jag tar en liten omväg så jag får lite rundare tal. Vete fan om jag kommer orka, men huvudet är nog inställt på att det kommer gå. Har inte heller uppsatt nån direkt tidsgräns, utan har nog mest som mål att det ska gå. Längsta jag tidigare har cyklat på en dag ligger väl där runt 50 km, så. Väskan är packad och nyckeln lämnad på bordet, så ska bara via stan för att fylla på ringarna och hämta ett par byxor så är jag på väg.

Vill ni följa mig kan ni göra det via min snapchat. Där är jag annars också rätt aktiv! Ni hittar mig på cindyviinikka.


Hejdå Vasa, ses i november <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!