tisdag 17 maj 2016

Frid i hjärta, frid i sinne

I fredags kom jag tillbaka till Åbo, på lördag kom mor och far och hjälpte mig att lasta det sista i bilen och städa, och på söndag åkte jag för sista gången, åtminstone på länge, bort från Åbo. Året i Åbo har nog varit väldigt viktigt för mig, men det tänkte jag ta upp i ett skilt inlägg. 

Väl hemma och inflyttad i Jakobstad var jag så trött att jag bara ville sätta mig ner och gråta (vilket jag även gjorde). Det har varit så otroligt intensiva månader nu med skola, arbete och flytt, och allt har i princip gått i ett utan paus. Är så glad över att jag bestämde mig för att börja jobba först i slutet av nästa vecka, då de lediga dagar som jag nu har framför mig är verkligen välförtjänta och behövliga. Kanske bloggen t.o.m. lever upp lite mer?

Slappnar av lite mer varje dag, och det är så skönt att leva just nu. Kommer att ha en underbar sommar! Nu ska jag gå och hälsa på min prins och hans moder.

Tycker att värmen kunde komma hit från Stockholm, dock...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!