söndag 3 april 2016

Meanest boyfriend of the year-award goes to...


...min egen pojkvän! Det finns en orsak till varför jag avskyr 1 april. För det första är jag så sjukt blåögd att jag sällan ifrågasätter ifall någon luras på 1 april, för det andra är jag så glömsk att jag typ alltid glömmer att det är 1 april... vilket T varje år utnyttjar.

Han är så gullig i vanliga fall, men angående 1 april är han nog den värsta ever. Under vårt första år som vi var tillsammans lurade han mig på 1 april att han tänkte lämna mig. (alla bara OMG VAFÖR ÄR DU ÄNNU MED HONOM, men grejen är att vi har ganska sjuk humor båda så it's fine). Jag gick på det, utan en tanke på att det var 1 april. Skitledsen, tills jag inser att det är ett skämt och kicks his ass. 

Året efter testade han samma sak igen. Jag går, självklart, på det igen. Efter det har han gjort det varje år under fem års tid, och varje år.. ja. Går jag på det.

I år då?


AAAH. Nästa år ska jag banne mig "vara gravid" eller något annat som höjer pulsen på lurarN! He'll better prepare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!