onsdag 6 januari 2016

Sommar-nyheter



Godmorgon snyggingar! Glad trettondag. Jag bär på goda nyheter!

Jag har redan nu fixat ett sommarjobb! Tänkte höra mig för hos gamla kontakter innan jag började söka något annat, och började hos min gamla chef och bf Janina. Hennes föräldrar  (som jag också har jobbat för) äger hennes gamla Kotipizza, och jag tänkte kolla ifall de behövde nån till sommaren. Gillar verkligen arbetet där, det är faktiskt kul att baka pizza och sen är jobbat väldigt självständigt, vilket jag gillar.

Anyhow, jag var välkommen dit! Tänkte det skulle vara svårt att hitta ett sommararbete som är för så kort tid som från början av juni - slutet av juli, men det passade dem, vilket var perfekt :) Kan inte jobba längre än så eftersom jag räknar med att ha ett lärarjobb från augusti. Sen att jag får spendera hela sommaren i Vasa är helt underbart! T ska försöka söka dit också, så kanske vi får vara där tillsammans också. Och alla mina vänner <3 Sommaren kommer att bli underbar!

Idag är det dag fem på min rensning och pulsen är ganska hög. Trötthetsfaktorn är på topp, men ifall detta är det värsta jag kommer att må så är det verkligen inte farligt! Ska på två (!) kalas idag, så kaffe lär jag iallafall dricka då jag lämnar tårtan till de andra :) Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!