söndag 3 januari 2016

Nu får det räcka med mellandagsrea


Har sprungit på mellandagsrea med mami och Sofia hela dan i Vasa. Vi kan ju säga såhär, att gällande mellandagsrea får det nog räcka nu för min del... Jag köper faktiskt inte kläder sådär otroligt ofta, som sagt så har jag slitit ner mina skor i över två år innan jag fick nya i julklapp... Sen när jag har flow så har jag verkligen flow.

Allt jag köpte hittade jag på minst 50%-rea, utom en tröja som min mor stod för. Allt som allt fick det strax under 100€, så sjukt mycket kläder fick jag iallafall för pengarna. Jag har fastnat för vardagsklänningar, färggranna kläder och smycken. Hann mellandagsrea-shoppa lite före jul också, så nu har jag en riktigt fin och lite förnyad basgarderob. 

Ifall jag under våren gnäller över hur fattig jag är så kan ni påminna mig om att jag iallafall har fina kläder... #konsumtionshets. Skoja. Följande blev årets fynd:

Vardagsklänning Lindex // Kofta H&M // Vardagsklänning Lindex 

Holly & Whyte omlott-skjorta,  Lindex / Skir omlott-tröja Vero Moda
T-skjorta Lindex  / Skir, svart topp, Lindex

Tjocka strumpbyxor, Pieces / Push up-bh, Victoria Silverstedt/Emotion 

Halsband, H&M // Halsband, Lindex

Har ni fyndat under mellandagarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!