måndag 9 november 2015

Tillbaka till verkligheten

Trevlig måndag! Har precis varit till gymmet och ska nu springa iväg på lunch med min moder innan jag styr loppan söderut. Tar ett stopp i Vasa för att hämta ut gradun och dricka lite kaffe, och sen blir det att hämta upp Maria innan vi fortsätter mot Åbo.

Har haft en underbar vecka på hemmaplan. Har inte fått ett skit gjort i studieväg, men däremot har jag varit harmonisk och omgivit mig med de bästa människorna, hela tiden. Så studierna kan få hav e! Får köra dubbelt hårdare inkommande månad istället.

De inkommande veckorna kommer jag att leva ur min kappsäck. Till att börja med så tar jag båten till Stockholm på torsdagkväll. Före det ska jag hinna råplugga, träna, gå på planeringsmöte och lasertagga (!), så det kommer att bli en fullspäckad vecka.

Under veckan som gått har jag bakat sjukt goda chocolate chip cookies!

Tagit suddiga bilder med suddig hjärna, tillsammans med två av mina hjärtan.

Firat en stilig prins som fyller två år på lördag!

Vi har firat den bästa av fäder, en far som alltid är omtänksam, villig att hjälpa och vill lära mig allt han kan. Han är liksom den finaste manliga förebilden man kan ha, speciellt när han säger åt en att lyft på rewen å "skruv ner lamppona ur taki, ty som e liiti som en kaar!" Puss på dig fadru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!