måndag 30 november 2015

BLOGGJULKALENDER 2015

Okejokejokej, jag lovade att avslöja min hemlis idag. Hemligheten som jag har suttit och pantat på är alltså att jag kommer att köra en bloggjulkalender med inlägg! Såg att flera andra bloggare också har julkalendrar på gång, men vet ni, efter att ha varit tyst i flera månader tänker jag inte skippa den nu. Dessutom är det ju KUWL!



Vad går då min julkalender ut på och varför har jag fixat ihop en sådan? Well, förutom att jag älskar julkalendrar och jul överlag så tänkte jag att det vore en rolig grej. Bloggtorkan har varit ett faktum här en tid och under julen vill jag göra nånting roligt med min blogg som levererar inlägg.

Jag har alltså uppskrivet 24 olika inläggsrubriker. Varje morgon kommer jag att dra en rubrik, som då funkar som dagens lucka. Det är kort sagt en bloggjulkalender var det gömmer sig inläggsrubriker bakom luckorna! Inläggsrubrikerna är både julrelaterade och random. Ni får självklart väldigt gärna följa julkalendern och fylla i den själva :) JUL ÄR KUWL

Varje ny lucka postas på morgonen kl 10:00! Imorgon kör vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!