onsdag 7 oktober 2015

Trög start på onsdagen

PH till frukosten = 5/5

Godmorgon (..dag?) från en trögstartad tjej. Det är farligt att inte ha skola varje dag, en av mina största dumma njutningar är att stay up all night och sova bort halva dan. AND I HATE IT. Som bäst mår jag när jag slipper i säng och släcker lampan före 12 och stiger upp senast 8. Dags att do something about it, he räcker nu.

Det har tagit mig två timmar att få på mig träningsbyxor, men nu är jag på väg. Ska testa M&M idag. Vill ni veta en hemlis? Hatar att springa runt och testa gym. Helst skulle jag vilja ta första bästa jag går till och skita i att testa alla andra, men då igen är jag rädd att missa något riktigt bra. Så nu drar vi upp snoro och tar nästa bara. 

På eftermiddagen ska jag duscha, försöka fixa lite bibliotekskort, kanske se om jag hittar in till feil-i-hovo-dagana, dammsuga min lägenhet, översätta min cv och skriva en forskningsplan. Sen ska jag tvinga Maria att försöka få min årsfestklänning fastspänd. Kommer antagligen att hinna med typ två grejer, men jag har iallafall en plan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!