måndag 5 oktober 2015

fynd och funderingar


Tänkte skriva en rad eller två. Har varit i full gång enda sen jag kom hem från gymmet, har varit en sväng till både Jysk och Tokmanni efter grejer jag ännu behövde (bl.a. den mest perfekta miniga wc-kärran för 13 euro!) och till Prisma för att handla mat. Prisman här i närheten är helt megaliten <3

Imorgon är det min första skoldag. Känner mig lite pirrig och sådär, skickade e-mail åt ämnesansvariga och frågade om jag kan komma in lite på förhand då jag har en del frågor om kursen, tenter och min biämnesavhandling. Känns lite mera förberett sen då lektionen börjar. Efteråt ska jag bland annat skaffa ett laddningsbart busskort och fara och klaga till TYS över min skitiga lägenhet (som inte är skitig längre, yay!) Har packat upp allt ikväll och lägenheten börjar faktiskt se ut som den ska. Enda jag är i behov av är en snygg matta och en gardin att dra framför fönstret, ifall det finns gluttare i Harittu har jag fri insyn...

Nu lite té, kvällsmål och PH!

En fin texttavla med ett fint budskap som jag fyndade på Jysk för ynka 2€.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!