söndag 4 oktober 2015

På rundi i Åbo med Maria



Godkväll från kvinnogråtton! Har tagit mig hem från träffen med Maaaariiii. Fick se hennes lägenhet innan vi gick och inhämta föda vid någon thai/kinarestaurang (no idea) nära ån. Jäkla gott, ser fram emot deras lunchbuffé *dregel i mungiipon*. Maria visade mig runt lite i Åbo, lite where to go, where not to go och så vidare. Kvällen avslutades på Fontana café på Aurakatu, hur mysigt ställe som helst! Ser framemot december: snö utanför, ljus på borden, en kakao, folk som julhandlar utanför... Julmusikjulgranjulpyntjulmys. Med vänliga hälsningar julälskarN

Det var så otroligt roligt att umgås med tjejen efter minst ett års uppehåll, och så otroligt skönt att känna att man har en person "på insidan" här i Åbo. Är själv nämligen lite platsvilsen ännu.

De hade lite svårlästa menyer, men desto godare mat.

 Marias mat var dödssnygg. Min fick inte vara på bild, eftersom ja, estetisk frånvaro.


 EN SÅN PIMU

Ju...ktobermys.

Nu ska jag ta igen lite Greys Anatomy och Big bang theory, sen blir det sängen. Har fullt schema imorgon så får nog banne mig se till att vakna tidigare än 11! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!