söndag 18 oktober 2015

...och tersen och kvarten och kvinten på!


...still alive, även fast det igår kändes som att det var med nöd och näppe. Årsfesten kom och gick, likaså gårdagens silliz. Årsfesten var helt sjukt rolig, Denise och Belinda hade kommit upp från Vasa och vi hade kickass bordsgrannar. Kände mig svinigt vacker och talen var hur roliga som helst. Eftersläppet var lite trögt (när man bara vill shake that booty och enda som spelas är typ... frozen soundtrack....) men med roligt folk gör det inte så mycket!




 Min "bordsherre" :D




(Sorry för all sucky bildkvalité, ni får lida av den fram till jul)

Sillizen då... Ja vad ska man säga. Jag vet inte om det är för att jag inte är van att studielifva mig eller ifall åldern bara har tagit ut sin rätt, men att dra i sig kossu kl 12 på dan när man har världens fucking darra känns lite ovärt. Så det blev bara en snaps och en cider, mat och lite häng innan jag och Maria däckade raklånga på sofforna i ÅKA:s kansli.


Alltså dessa snapsvisor... // Totally worth it.

Sen när alla andra började röra sig mot efterfest kände jag att det började gå på det sista, så jag styrde mig in på bussen hemåt och gick via lokala Kotipiden efter pizza. Helt värt det. ...och idag mår jag prima, vilket är helt sjukt skönt. 

Idag ska jag träffa min syster och Alex!!111! är så glad att de är här. Borde sätta på mig kläder, då de borde hänga på dörrhandtaget vilken sekund som helst. Mera bilder från årsfesten (som, bra bilder) kommer sen då fotografen från festen får dem postade. Puss!

4 kommentarer:

Här finns rum för ett moi. Pling!