lördag 5 september 2015

Veckan som gått

Med cykel till villan på venetziansk! Mor och Jenny var med som pedsällskap.

Prinsen fick hålla i sin första sprakasticko. Mommo var förstås med.

...och cyklade tillbaka i världens pissigaste motvind.

Syrran fixade mina naglar.

Handlade i Vasa och skickade bilder till min babe på sånt han inte kan äta i Svenneland.
#evuls

Min en månaders-sambo och jag blev återförenade!

Paradise Hotel började på måndagen!

Inte ens vår lägenhet can keep up under praktiken.

Dagen efter min födis fick jag födisglassportion och hälsade på en lillkille.

Har tillsammans med sambon fått flashback till åk 5 och Miljö- och naturkunskapen....

Blev betygsatt. Helt godkänt tydligen, fast jag bara är sminkad på ett öga :)

Hur livet känns lite sådär hela tiden :')

När man blir trött och inser hur lite man bryr sig.

Det är sent och man är trött. och man hittar roliga magneter.

Den eviga planeringen. Substantiv är namn på ting... och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!