tisdag 18 augusti 2015

shitshitshit. lite stressad bara.

Känner mig lite hängig, vet inte om jag håller på att bli förkyld eller om det är en biverkning av allt för lite sömn förra natten. Hoppas att det beror på sömnbristen, har VERKLIGEN inte tid att bli sjuk just nu! Fick reda på att jag ska ha in hela gradun redan nästa tisdag, och jag bara

Men hej, det fixar sig! Ska ju ändå bara packa ihop och städa lägenheten hela helgen så. #fuck. Avslutande praktiken smyger sig också på och idag fick jag reda på att jag ska ha en sammansatt 3-4. Är i alla fall väldigt glad över det, eftersom jag har vikarierat mycket i den årskusen och känner till undervisningsstoffet. Det är även två av de bästa årskurserna!



Min bästa tjej är på besök i hemtrakterna, och tro det eller ej så har hon inte ännu hunnit besöka Skorpan! Så ja tyckt he va så dags. 



Alltså jag vet vad jag gnällde om mitt sockerintag igår, men har inte tidigare smakat Skorpans glass och tyckte att det är en bra idé. Har ej ångrat mig, gunååådi vad god den var!




Resten av eftermiddagen spenderades på stranden i Gamla hamn. Till mitt försvar hade jag faktiskt med mig en av mina tentböcker! Läste visserligen bara 10 sidor, men hej bättre än inget. Denna gång är jag tre veckor ut i tid med att öppna tentboken, så banne mig om jag inte kommer igenom!


Blev lite (läs: förbaskat mycket) seg i huvudet av all sol och hade ingen ork alls att tänka själv på gymmet idag. Småsur bestämde jag mig för att ändå gå på passet Express gym, som idag drogs av duktiga Heidi! Kändes som vanligt bra efteråt. Tror det är bra att chocka kroppen lite emellanåt och träna utanför sitt program, det blev mycket supersets idag i jämförelse med mina vanliga få reps och längre pauser.

Nu blir det duschen, lite graduskrivning, Skype med min babe och sen får jag fortsätta läsa min bok!


1 kommentar:

  1. Roligt om du var nöjd med träningspasset även om det var lite annorlunda än ditt eget program! Du jobbade jättebra och är i god form :). Lycka till med slutspurten av gradun, snart är det över!

    SvaraRadera

Här finns rum för ett moi. Pling!