onsdag 12 augusti 2015

VPS och ett blödigt hjärta

Jäklar vad det var tungt att springa idag. Undrar om det var pavlovan som bråkade, heeeh. Hur som helst var det lite av en pina och jag mådde illa när jag kom hem. Fast det gör inget, kände mig ändå som en king. 6 kilometer kring Brändö fick räcka.

Svart som natten. Röttblått face är alltid fint.

Jag och min babe for på fotbollsmatch, VPS mot KuPS. Vet inte när jag sist har varit på en Veikkausliiga-match, kanske nångång för många år sedan på en Jaro-match... Men hej, det var förvånansvärt kul! Spelet var bra, och spännande. Blev man uttråkad kunde man alltid fokusera på människorna som tar fotboll lite för seriöst runt omkring sig. För de som bryr sig kan jag meddela att det slutade 2-2. Bajs för VPS.

hahahaha. Tepsu har två gånger mindre huvud än mig. aj lajk.




Men hallåå, se på min babe. Imorgon måst jag tillbaka till Jeppis för jobb och på lördag åker han. Sen syns vi kanske nästa gång i oktober. Mitt hjärta blöder så otroligt mycket i skrivande stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!