måndag 31 augusti 2015

Födelsedagspikaviesti

Hello! Första dagen som 25 har varit helt okej, förutom när jag stod i vår tomma lägenhet för sista gången och bölade. Det var lite jobbigt. Har av nån orsak varit jäkligt emotionell idag. Skrev åt Jessica ikväll och frågade ifall vi kunde ha filmkväll då jag inte vill spendera min födiskväll ensam. Halvvägs in i filmen får jag höra att hon och Christian har två årsdag idag, men att inte jag ska behöva vara ensam. Bölade lite till. Världens bästa vänner.

Har spenderat största delen av dagen på ÅA och Övis, praktiken började idag. Har inte riktigt hunnit fundera på hur det är att vara 25, men tror det kommer att bli bra. Har iallafall både bra klass och handledare på praktiken. Vaknade bredvid min sambo imorse som mittemellan sömn och snooze sjöng för mig. Va va nu betär än he? 

Är så trött för tillfället att jag bara vill dö, så tror jag ska lägga mig. Åldern taar me. Tack för alla superfina gratulationer, kramar och whatnot, varenda en gör mig glad.

Tjugofemte året kommer att vara intensivt och personligt utvecklande för min del, tror jag. Det kommer även att innefatta att sakna massa människor och uppleva lika många nya människor. Det blir bra. Nu kör vi!

25 år och hög av trötthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!