tisdag 11 augusti 2015

En dag till i Vasa

Att bo med sin pojkvän är att vakna svintidigt. Taneli är en morgonmänniska till 110%, själv är jag en nattuggla, trying to turn morgonmänniska. Fast jag inatt sov åtta och en halv timme är det döden att stiga upp halv åtta.

Lite trött i en skitig spegel. Lovar att jag jag har byxor på mig.


Men hej, ny dag med nya möjligheter... Ska idag få undan en massa jobbigt som ligger i mitt bakhuvud och tynger: räkningar, nytt JOO-avtal till Vasa universitet (har en tent kvar från förra året), läsårsanmälan, kursanmälningar, göra upp studieplan... Tänkte att ifall jag får bort dessa "jag borde" så kanske jag kan tänka lite klarare. 

Ska även göra roliga saker! Länk på eftermiddagen, Skypedate med min blivande sambo Jennie (vi ska bo tillsammans under praktiken i september, hurra!), träff med Jenna-som-också-snart-flyttar-bort och sen hänga med mah boyfriend. 

Skype-time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!