fredag 24 juli 2015

Jakob marathon!

Hej från teini webcam tjej

Efter loppet for jag hem och duscha, för att sen fara tillbaka till Centralplan för att heja på chefen. Pappa sprang helmarathon på 4:04:56, vilket innebar ett PB och en fjärde placering i sin egen klass. Duktiga far! Min sluttid hamna på 49:40, vilket kändes väldigt bra. Jagade tre meter bakom en annan tjej de sista tre kilometrarna, och väl i mål tackande hon mig för att jag jagade på henne, medan jag tackade henne för draghjälpen! Kul sånt. Men all in all, ett bra lopp även om lite varmt!

Skulle ha velat se både Satin Cirkus och Ulrich Munter ikväll, men med tanke på att jag har morgonskift imorgon 6:30 så skippade jag båda två. Vill inte förstöra morgondagen med för lite sömn heller, för imorgon kommer Anna och hennes Jeppisdagar-oskuld ska tas! (inte bokstavligen)

Här kommer lite löparbilder från idag. Sen lovar jag att shut the f up om loppet! Godnatt babes.

Jag och chefen före loppet. Min far vet vad en bra fotovinkel är.

Där gick starten! 

Även min fina morbror sprang ett fint halvmarathon på tiden 1:57:02.

Var på en snabbvisit hemma hos prinsen.

Ingen risk att han blir påkörd i trafiken. Heja farsan!

Flera resultat från loppet hittar ni på resultatsidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här finns rum för ett moi. Pling!